Vanlige spørsmål

Finner du ikke svar på ditt spørsmål?

Om du ikke finner et tilfredsstillende svar er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss direkte.

Kundetjeneste Norge
Tele Trading as
35 01 18 15
Mandag - Fredag: 08:00 - 16:00
post@tele-trading.no

Kundetjeneste Sverige
+46 470 - 74 54 50
Mandag - torsdag: 07:00 - 17:00
Fredag: 07:00 - 16:00
info@formac.se

Spørsmål

I hvilket format skal jeg sende logoen som skal trykkes på produktene?

Dette kan variere litt på hvilket produkt som skal trykkes. Men hovedregel foretrekker vi vektorisert EPS eller PDF. Er du usikker på dette kan du kontakte oss på post@tele-trading eller 35 01 18 15.

Hvor lang er leveringstiden på deres produkter?

Leveringstiden varierer en del fra produkt til produkt, og du vil finne leveringstiden på produktsiden. Ved bestilling av varer som ikke er lagervare angis leveringstiden i en egen e-post i etterkant. Lagervarer som skal trykkes din logo leveres normalt 1-2 uker etter godkjent korrektur. Lagervarer uten trykk sendes normalt dagen etter bestillingen, senest 5 dager.

Må jeg bestille produktene via Formac.no?

Neida, det går fint å ringe Tele Trading as 35 01 18 15 eller sende en e-post til post@tele-trading.no.

Hvordan blir jeg kunde hos Formac?

Oppe i høyre hjørnet finnes det en lenke til innloggingen/lage ny konto. Ved å følge brukerveiledningen og fylle ut alle nødvendige felt kommer du til å bli registrert som kunde. En bekreftelse vil da bli sendt i e-post til deg.

Jeg har glemt passordet, hva gjør jeg?

Oppe i høyre hjørnet er det en lenke som heter” glemt ditt passord?” klikk på denne og skriv inn din e-postadresse. Om denne e-postadressen finnes i vårt kartotek vil det bli sendt ut nytt passord til deg. Vi anbefaler deg å endre dette passordet etter at du har logget deg inn. Dette gjør du under ”mine innstillinger” under ”Min konto” som du finner i høyre hjørnet.

Hva er klisjekostnad?

På et fåtall av våre produkter tar vi en klisjekostnad ved hver ny original. En ny original er i praksis en ny versjon av det materialet som brukes til å lage ditt unike produkt/trykk. Det kan f.eks. være en ny støpeform som brukes til å lage dine din logo på nøkkelringer.

Klisjekostnaden varierer på produktenes kompleksitet og kommer frem i produktbeskrivelsenes. Denne kostnaden vil komme som et eget punkt i ordrebekreftelsen som blir tilsendt pr e-post.

Vi bemerker at klisjekostnader er en engangskostnad som kun tilfaller når man lager en ny klisje eller endrer på en gammel klisje. Ved bestilling av produkter med samme trykk som forrige gang vil det ikke tilfalle ny klisjekostnad.